zaterdag 26 februari 2011

Injectiesysteem voor R5 gtt

Injectiesysteem voor R5 gtt Bij deze wil ik mijn injectiekit aanbieden speciaal samengesteld door mb carperformance.De complete zit nog in de doos zoals ik ze ontvangen heb enkel open geweest om te checken of alles erin zat(ok)Deze kit bevat alle hardware om het benzine gedeelte met de voorbereidingen voor de sensors te monteren. In de kit zit: injectorhuis, 2 brandstof injectors (785cc per stuk), brandstof railtjes, boutjes om de rail te bevestigen, brandstofslang, brandstofdruk regelaar, slangen klemmen, brandstofrail naar slang verbindings pijpjes, pakkingen, gasklep positiesensor beugel, plaatje voor montage koelvloeistof temperatuur sensor, 90 graden siliconen bocht 51mm met aluminium verbindings stukje.Onvoorstelbare vermogen- en koppelwinst.180pk en +250 Nm is geen probleemGeen problemen meer met tijdens het koude weer te starten.Geen problemen met vervlogen benzine uit de carbu wanneer de motor heet gedraaid is en je terug wil starten.Eventueel mogelijkheid om een aangepaste computer (stuurdoos)met bijgewerkte chip bij te kopen.(prijs weet ik nog niet zeker omdat de ecu nog moet bijgewerkt worden maar dit gebeurd op 26/03/11)Kabelboom is ook apart bij te kopen (125¤!)en de aanpassing hiervoor dient best te gebeuren bij MB carperformance(200¤!)Dit wordt tegen 10/04/11 gedaanreden van verkoop:Ik wil wel injectie rijden maar niet met de 1400cc(ik dacht eerder aan iets van 2.0li T)moet niet weg Ik ga zelf alles nog in orde maken en als tegen dat alles plug en play is het systeem niet verkocht is installeer ik het gewoon zelf .zoals reeds gezegd kan dit moeiteloos 180 pk aan en da's al een mooie start met 850kg
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten