woensdag 9 februari 2011

Alle onderdelen astra f eco motorblok

Alle onderdelen astra f eco motorblok Prijs: 5,00 ¤ Plaats: Balen (2490) Bouwjaar: 1997Brandstof: Loodvrije BenzineVersnellingsbak: Handbediende versnellingsbakVermogen (pk): 100Aantal deuren: 3Aantal versnellingen: 5Aantal cylinders: 4Aantal zitplaatsen: 5KM stand: 187000Gemiddeld verbruik: 7.8Accessories: ABS, Airbag, Centrale vergrendeling, Getinte ruiten, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Neerklapbare achterbank, Schuif- en kanteldak, Trekhaak

bekijk ook mijn andere advertentie s

ik heb een volledige auto voor onderdelen 

met eco motorblok past ook in tigra / corsa

zetels uitlaat bumper voor en achter dachbord  midden console stuur airbag kanteldak ruiten kofferdeksel voorruit enz enz

alle onderdelen apart verkrijgbaar ook de auto is volledig te koop maar dan moet ik er 650¤ van hebben prijs licht bespreekbaar

de auto rijd nog perfekt

trakhaak  winterbanden  remschijven +blokken zo goed als nieuw

de auto moet niet weg  eet geen brood en staat ook niet in de weg

voor 150¤ moet je niet bij mij zijn want dan kan ik die zelf weg doen

0494 99 44 57
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten